Doslednost – kako si pomagati?

Doslednost – kako si pomagati?

Posted by on 20:32 in Davor, treningi, hrana,.. | 0 comments

Pogosta težava pri oblikovanju telesa je sama doslednost, ko je govora o prehrani in treningu. Še večja težava nastane, če se v gym odpravite sami in tam vadite pod nadzorom svojega telefona, ki ga imate ves čas na dosegu roke, če slučajno niste posodobili statusa, komentirali fotke najboljšega prijatelja ali pa začeli “slediti” novih 14 simpatij na Instagramu :) no, to je TEMA!!

Aja, vadite pa na način, ki ste ga ravno zasledili na zadovoljna.si oz. nekaj podobnega. Skratka, trenirate in prepuščeni ste sami sebi. Ne ciljam na vse, ampak veliko večino 😉 zmenjen sem s kolegi in ne utegnem odtrenirat danes, na TVju se začne nov reality show Kmetija in ogled je obvezen, joj energija je slaba in se mi ne da na trening.. pa še ipada sem pozabu, in takoooooo dalje.. Znano?

 

Kako preprečiti takšne in drugačne izgovore, kako se pripraviti do tega, da redno obiskujem fitnes/skupinske vadbe?

 

1. ZABELEŽI SI V KOLEDAR

Dandanes vsi uporabljamo pametne telefon in podatke v koledarjih lahko sinhroniziramo. Kot prvo, vsak trening bo zabeležen in vsakič, ko boste pogledali v planer/koledar, bo tam označen termin. Druga stvar, dejansko ste se odločili redno vaditi in s tem pokazali veliko mero odločnosti. Kot tretje, vse ostale obveznosti in aktivnosti boste tako lažje prilagodili treningu (služba je izjema in prioriteta).

 

2. DOSLEDNOST IN NE SAMO RAZMIŠLJANJE O KONČNEM REZULTATU

Doslednost pri prehrani in samem treningu. To, da imate v glavi končni rezultat (npr. 5kg mišične mase) je OK, ampak pozornost naj bo v kuhinji, da telo dobi dovolj hranil za rast mišic, in pri rednem treningu, da stimuilrate rast mišic. Za vidne in dolgoročne rezultate je pomembna doslednost, perfekcija pa za ljudi, ki si s tem služijo kruh (bodybuilderji itd.).

 

3. NAJDITE SI TRENING PARTNERJA

Najdite nekoga, ki ga zdrav način življenja in trening zanima, kot vas oz. še bolj. Strast do aktivnega načina življenja je lahko samo rdeča nit, ki vaju druži. Če se vam ne bo ljubilo na trening, boste tako odgovarjali tudi kolegu/kolegici, kar pa ne bo tako lahko.

To je prednost skupinsk vadb, kot je CrossFit ali Bootcamp, druženje in spoznavanje novih ljudi ter intenzivnost na samem treningu.

 

 

 

 

4. “PUT YOUR MUSCLE WHERE YOUR MOUTH IS”

Če se odločite za določen cilj (npr. izguba 7% telesne maščobe v 8 tednih), se s prijateljem zmenita za neko kazen oz. stavo, kaj bo v primeru izpolnjenega cilja (ali neizpolnjenega). Lahko je to stava z nekaj posamezniki in motivacija bo takoj večja.. zmaga pa še slajša. :)

 

5. MANJŠI IN REALNI CILJI

“Sky is the limit.” – z mislijo se strinjam 100%, but still.. Kratkoročni in realno dosegljivi cilji nas pripeljejo do težje dosegljivih, dolgoročnih ciljev.

Prvič v življenju ste se odločili za neko obliko vadbe in to kar 4krat tedensko po 90min. Pretirano, se vam ne zdi? Naj bo začetek 2krat tedensko ali pa 1krat po 45-60min, začetek je! Še vedno je to 1krat več, kot pa večina ljudi.. 😉

 

6. BODITE ODLOČNI, MENTALNO IN FIZIČNO

To je pogosto največja prepreka, vstati iz kavča in se obrniti nov list v svojem življenju. Mogoče pretiravam, ko pravim, da je to 50% uspeha, ampak za tem je vse lažje. Trdo delo na treningih, doslednost pri upoštevanju navodil pri prehranskem načrtu in pa verjeti v to, kar počneš. Bodisi s pomočjo osebnega trenerja, bodisi samostojno. Tudi trener je z vami samo 2-4ure tedensko, ostalo je na vas..

 

Upam, da bo teh nekaj praktičnih nasvetov pripomoglo vsaj enemu posamezniku ali posameznici, s tem bo moj cilj (cilj tega članka) dosežen. In še misel, ki jo pri nas v Feelgoodu redno zagovarjamo:

Doslednost je ključ do dolgoročnih rezultatov in zdravja. 😉

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja