Libido se dviguje, počutje je TOP!

Libido se dviguje, počutje je TOP!

Posted by on 12:26 in Nagrajenca Urša & Jaka | 0 comments

Pozdravljeni!

 

Mesec dni treninga je naokoli in opravili smo meritve. Prvi mesec načeloma nikoli ne pričakujem ekstremnih rezultatov, ker je to za posameznika, kot sta Urša in Jaka, neke vrste stres. Leta in leta sta se prehranjevala s cukrom, nista se gibala in bila nekako sprijaznjena s tem.. Ampak, zadeve se obračajo! Po prvem mesec sta izgubila že nekaj kilogramov, % telesne maščobe se je spustil za nekaj odsotkov, mišično maso dokaj uspešno ohranjamo + veseli me dejstvo, da se znižuje stopnja viscelarne maščobe. Od zadnje št. zavisi uspešnost oblikovanja naše postave. Več, ko je maščobe okoli notranjih organov, težje napredujemo oz. je skoraj nemogoče pričakovati super rezultate.

Kar se tiče samih številk, bodo razkrite po 3 mesecih dela, do takrat pa je tabelica namenjena samo in izključno meni hehe

 

Nagrajenca sem povprašal po njunem mnenju oz. da mi opišeta njune občutke, kaj jima je najtežje, itd.

1. Kakšno je počutje po slabem mesecu treninga, če primerjata prvi in zadnji trening?

URŠA: “Počutje po slabem mesecu treninga je: vsak dan sem utrujena, kar je posledica spremembe prehrane in odvajanja od sladkorja (v vseh oblikah). Po treningu ni več tako grozn “muskič”, razen po kakšnih brutalnih vajah.. treningi sami niso tako zelo naporni , mam filing da sem napredovala kar se vadbe tiče.”

JAKA: “Če gledam samo na treninge so neprimerljivi – daleč največja razlika je ta, da po enem mesecu res naredimo cel trening…ker na začetku…o moj bog! Ogrevanje sva z Uršo naredila in sva bila totalno hin :) Danes sem fit! Not really :) sem pa na pravi poti! Danes se mi je recimo mudilo po službi letat – par mesecev nazaj sem malce po hodniku pošprintal … 20-30 metrov, da ne bo pomote, ni 100 metrski hodnik, pa so me potem še skoraj debelo uro boleli vsi sklepi – počutil sem se kot stari ata. Danes ponovim kratek šprintek in … u madona…leti, boli pa nič več :)”

 

 

2. Kako se spopadata doma s hrano, vama je težko brez “cukra”? Kaj vama je najtežje?

URŠA: “S hrano se spopadam kar ok, glede na to da sem iz “sladke stroke” in sem pred telovadbo VSAK dan pojedla nekaj čokolade ali karkol drugega, me sladko ne gane, moram pa priznat, da me pa zadnje dva tedna mal stisne, ko pri komu na krozniku vidim testenine, ampak sem tough :) in se ne dam. Sem imela na začetku kar precej problemov s tem, kaj je dejanski obrok (priznam še zdej mi kdaj kej ni jasn haha) ampak se učim.”

JAKA: “Cukr ni problem, ker si vsak večer naredim smoothie z zmrznjenimi gozdnimi sadeži (in drugimi dodatki, seveda), ampak naredim gostega in se delam kot, da jem sladoled – dbest. Davor mi celo govori, da premalo jem – tako da mi je še najtežje v službenem stresu jest… no, pa če zavoham svež kruh, to me malo zbode. Ampak, ko se odločiš tako ali tako ni izgovorov in po nekaj minutah se počutim še malo bolje, ker se nisem vdal skušnjavi! Je pa Davor v ogromno pomoč, vedno na razpolago in ful dobro svetuje in daje rešitve za vsakodnevne obroke. Dejansko te nauči jest in to je največ.”

 

3. Kakšno je splošno počutje?

URŠA: “Splošno počutje je pa TOP, počutim se bolj živo!”

JAKA: “Neprimerljivo. Na začetku je bilo težko, mal zruka sistem, čist po pravici – eno leto nisem migal drugega, kot prste na tipkovnici, zato je bil malo šok za telo, fizično. Ampak po drugi strani, je bilo tudi zaradi prehrane lažje. Ker se je vse skupaj tako izboljšalo, seveda tudi splošno počutje za sabo potegne. Več imam energije, s tamalo se lahko dlje igram in imam več živcev zanjo, ker sem malo shujšal že, se mi je samozavest popravil in libido dvignil – je žena vesela :) Zdaj ne vem kako bi zdržal, če treningov ne bi bilo!”

 

 

No, to je nekaj besed o njunem počutju oz. doživljanju te življenjske spremembe. It ain’t no easy task! AMPAK, če si to močno želiš in si predan cilju, potem to ni nobena težava. Tudi njiju čaka nagrada, pa ne mislim na telo, ki si ga želita in zdravje, ki spada zraven.. Ne bo se jima treba izogibat cukru za vedno, ob družinskih kosilih trpeti ob prisotnosti okusnih testenin ali pa se odpovedati kremšniti na Bledu in namesto tega piti čaj :) ampak čaka nas še kar nekaj dela in odpovedovanja.

Sprememb v drugem mesecu ne bo veliko, mogoče lahko omenim, da bova z Uršo dodala še 4. obrok, Jaka pa bo na dneve brez treninga izpustil zajtrk in imel 14-16urni post. Na treningu pa lahko pričakujeta težja bremena, kot sta jih bila vajena do sedaj. :)

 

Svet je lep prav Zlatko, se strinjam.. poskrbite za svojega!

Coach D

Submit a Comment

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja